We zetten onze klanten centraal in alles wat we doen.
Omni is een Latijns woord voor ‘alle’ of ‘elke’ = voor iedereen en elke blondine.
Omniblonde is de merknaam en beweging, toegewijd aan de 2% van de wereldbevolking die blond is en de 30-40% die ervoor kiest blond te zijn.
Ons doel is om producten te leveren met ingrediënten, die de problemen aanpakken die het belangrijkst zijn voor blondines.
Het R+D-team heeft meer dan twee jaar samengewerkt met onafhankelijke fabrikanten uit Zweden, Australië en de VS om producten te ontwikkelen speciaal afgestemd op de behoeften van blondines. In de toekomst zullen we doorgaan met het uitvinden van hoogwaardige producten voor blond haar om het assortiment uit te breiden. Volledig gebaseerd op de feedback die we ontvangen van zowel stylisten als onze blonde klanten.
Anette werd blond geboren, later koos ze ervoor om blond te blijven. Toen begon haar passie voor blond haar. ‘Deze range was bijna pre-ordered van mijn eerste kleurkeuze toen ik 18 was’.
Anette begon te merken hoeveel tijd haar vrienden, familie en klanten besteedden aan het praten over het ‘blond zijn’. Ze raakte hierdoor gefascineerd in het transformeren van onrustig haar in gezond blond haar en veranderde deze interesse in een carrière als demand stylist, educator en product tester in Europa en de VS.
‘Ik heb altijd genoten van de manier waarop vrouwen tips en trucs voor schoonheid met elkaar delen’, zegt Anette. ‘Ik vind het heerlijk om nieuwe manieren te horen om het haar gezond te houden en die nieuwe inzichten te combineren met mijn kennis en experimenten. Omniblonde brengt al mijn expertise en interesses bij elkaar’.
Lene werd ook geboren als een natuurlijke blondine. Ze is een multitalent, een creative met een passie voor communicatie en design. Haar jarenlange focus op branding maakt haar goed in het herkennen van kwaliteitsverschil.
Haar vroege jaren als model en later, tijdens het opbouwen van een PR-, modellen- en communicatiebureau hebben haar veel ervaring opgeleverd in de behoeften naar gezond haar en styling.
Lene zegt: ‘Mijn reis met Omniblonde en het luisteren naar alle verhalen van vrouwen hebben me geïnspireerd om dit vrouwelijke en sterke merk te visualiseren en ervoor te zorgen dat de tone of voice wordt voortgezet in ons hele Omniblonde-verhaal over de hele wereld.
ANETTE & LENE
What’s inside
WE PROBEREN ALTIJD DE BESTE VERSIE VAN ONSZELF TE ZIJN EN WE VRAGEN DIT NATUURLIJK OOK VAN ONZE PRODUCTEN.
Sulfaat- en parabenenvrij, 100% veganistisch, dierproefvrij en vrij van agressieve chemicaliën. We zijn Green Salon Certified en onze flessen zijn 100% recyclebaar. Al onze producten zijn kleur veilig en speciaal gemaakt voor chemisch behandeld haar.
We hebben samengewerkt met geweldige wetenschappers uit de schoonheidsindustrie om elke nieuwe innovatie voor beschadigd chemisch behandeld haar te ontdekken, formuleren en te testen.